JB HOME in EEN nieuwE jas

Het project:

JB Home had een huisstijl, maar deze was generiek en niet onderscheidend. In een markt waarin oranje en blauw de standaardkleuren zijn, wilde JB Home opvallen. Met een gemiddelde leeftijd van 28 jaar, wilden ze een huisstijl die hun gedrevenheid en vitaliteit weerspiegelde.

Het proces:

Het ontwerpproces startte met een merksessie, waarin ik alle benodigde informatie verzamel. Na het presenteren van verschillende denkrichtingen en het bespreken ervan, maken we samen de keuze voor het definitieve ontwerp. Feedback vormt de basis voor verdere verfijning. De uitvoering van de huisstijl op verschillende platformen, zoals signing, bedrijfskleding en bus belettering, volgt na goedkeuring.

Het resultaat:

Het eindresultaat is een frisse, jeugdige huisstijl die zich onderscheidt in de markt en de essentie van het bedrijf weerspiegelt.

WhatsApp openen
Snel even iets weten?
Contact met Patrick, je ontwerper.
Hi 👋 Heb je een vraag, stel hem gerust!